تصویری از یک سوتین که با تکه دوزی ایجاد شده است

آیا شما یه یک سوتین کوچک کننده سایز نیاز دارید؟

آیا شما یه یک سوتین کوچک کننده سایز نیاز دارید؟ ممکن است این سوال شما باشد. اما چطور باید بفهمید؟

آیا کمر درد، فاصله دکمه ها و نگاه های عجیب و غریب مردمی که سعی در قضاوت کردن شما دارند، تمرکز شما را از فعالیت روزمره تان مختل می کند؟

اینها فقط چند مورد از مشکلاتی هستند که بانوانی که بدن شان منحنی دار از آن رنج می برند. برای این شرایط دو راه حل وجود دارد. یک – ناراحت باشید و شروع به اقدام برای پنهان کردن خود کنید. دو – خود را دوست داشته باشید و از خود مراقبت کنید و این منحنی ها را به رخ بکشید. ما گزینه دوم را با کمی منحصر به فرد بودن توصیه می کنیم. بنابراین اگر عنوان این نوشتار را خوانده اید که این سوال را مطرح می کند که چه کسی باید سوتین کوچک کننده بپوشد، اکنون پاسخ آن را می دانید. لازم است بدانید این روش به طور عملی اندازه سینه های شما را کاهش نمی دهد اما قطعاً به عنوان یک کمک برای مدیریت آنها به کار خواهد آمد. 

تصویر یک سوتین کوچک کننده سایز

نیازی ندارید سایز سینه های خود را کوچک کنید مگر آنکه یک پزشک بنا به دلایل پزشکی این جراحی را برای سلامتی جسمی و آناتومی شما لازم و ضروری بداند. شما تنها نیاز دارید تا زیبایی های اندام خود را بهتر مدیریت کنید. اگر نمی دانید سوتین های کوچک کننده دقیقاً چه هستند؟ پس جای درستی هستید در ادامه این نوشتار با ما باشید.

با سوتین کوچک کننده، قراراست ظاهری به نسبت صاف‌تر و یکنواخت تر ایجاد کنید! سوتین‌های کوچک کننده با توزیع مجدد بافت سینه و فشرده تر کردن سینه نسبت یکدیگر و قفسه سینه ظاهری یکنواخت‌تر و فشرده‌تر طراحی شده‌اند.  با ارایه پشتیبانی بیشتر و پوشش کامل سینه و قسمت بالای سینه ها این مدل سوتین زنانه از بیرون ریختن سینه ها از بالا و اطراف سینه جلو گیری میکند و مانع حرکت های اضافی و کنترل نشده می شود.

  • توزیع مجدد بافت سینه:

این مدل سوتین ها داری کاپ هایی با پوشش کامل هستند. ممکن است از پارچه توری یا گیپور و دانتل تولید شوند بدون آستر تا ظاهر زیبا جذابی داشته باشند ولی استحکام دوخت و پوشش بالایی دارند. این پوشش کامل با توزیع مجدد بافت سینه آنها را مدیریت میکنند.

  • انتخاب سایز مناسب:

بهتر است بپذیرید که هر موهبت و زیبایی مسایل خاص خود را دارد شاید خیلی ها آرزویش را داشته باشند ولی بهتر است هر زیبایی را با تمام واقعیتش بپذیرید. پس ناراحت یا شرمگین نباشید سایز سوتین و مدل درست را انتخاب کنید و از روز خود لذت ببرید. برای آشنایی بیشتر با روش اندازه گیری سوتین و انتخاب سایز درست میتوانید”چطور سایز سوتین خود را اندازگیری کنیم” را مطالعه کنید.

  • دستک های U شکل و تعداد بیشتر قزن:

این مدل سوتین ها درای دستک های پهن هستند و فرم برش پشت سوتین به شکل انگلیسی U است. این برش فشار و وزن سینه ها را در پهلو ها توزیع میکند و فشاررا روی گردن و ستون فقرات کمتر می کند. همچنین این مدل سوتین بهتر است با حداقل سه قزن بسته شود. تا کمتر در پشت شما و درمیانه ستون فقرات کشش ایجاد کند. در ضمن فرم و ایستایی زیباتر هم خواهد داشت.

  • بند های پهن:

بند سوتین های کوچک کننده پهن هستند تا هم حمایت بیشتری ایجاد کنند هم فشار وزن را روی پهنای شانه ها توزیع کنند.

  • پوشش کامل نقطه M:

در قسمت میانی سوتین جایی که دو کاپ سوتین به هم متصل می شوند پوشش کاملی فراهم میکنند. این قسمت که شبیه نقطه میانی حرف انگلیسی M هست به همین نام در طراحی و تولید سوتین ها شناخته می شود. زیاد بودن عرض این قسمت و پوشش کامل آن از سرریز سینه ها از اطراف سوتین جلوگیری میکند.

  • کاپ های ژور دار:

کاپ سوتین زنانه به طور کل شامل سه برش عمده می شود کاپ های یک تکه که به کاپ های پرسی هم معروفند. کاپ های دو تیکه که دو قسمت بالایی و پایینی دارند. کاپ های سه تکه و ژور دار. این مدل کاپ شامل یک قسمت بالایی است و قسمت پایینی از دو تکه مجزا نشکیل میشود. سوتین های کوچک کننده دو تکه یا سه تکه و ژور دار هستند.

  • کاپ بدون پد و بدون فنر:

نبودن پد نیاز به توضیح بیشتری ندارد اما یک سوتین کوچک کننده بایست بدون فنر باشد زیرا وجود فنر در آنها میتواند بسیار آزار دهنده باشد.

تصویر سینه های یک خانم که بین دکمه هایش فاصله افتاده

سوتین کوچک کننده یکی از مدلهای پر طرفدار درمیان انواع مدل سوتین است که مورد توجه بانوانی است که سینه های بزرگتری دارند. لازم است توجه داشته باشید این مدل سوتین سینه های شما را کوچکتر نمیکنند حتی استفاده دایمی آنها نیز تاثیری در تغییر سایز سینه های شما ندارند. بلکه تنها ظاهر آراسته تر و صاف تری به شما میدهند. سینه های بزرگتر به دلیل وزنشان بیشتر به اطراف متمایل می شوند یا بیشتر به سمت پایین می افتند. یک سوتین کوچک کننده سینه ها را به سمت یکدیگر و به سمت بالا متمایل میکند و با یک پوشش کامل از سرریز جانبی سینه ها جلوگیری میکند.

دیگر نیازی نیست ناراحت فاصله بین دکمه های پانتو یا شومیز خود باشید. با انتخاب یک سوتین کوچک کننده مناسب برای همیشه این تصویر ناخوشایند را فراموش خواهید کرد.

تصویر نیم رخ خانمی که از سوتین کوچک کننده استفاده کرده است

این برش و مدل سوتین فقط برای بانوانی که سینه های بزرگی دارند نیست. هرکسی که مایل است سینه خود را کوچک تر و یکنواخت تر نشان دهد میتواند از آنها استفاده کند یا کسانی که مشکل افتادگی سینه دارند به خصوص بس از بارداری. برای همین این مدل سوتین ها در همه سایز ها حتی سایزهای 70 و 75 با کاپ های بی و سی هم تولید می شوند. درواقع هر خانمی که مایل باشد ظاهر صاف تری داشته باشد میتواند از آن استفاده کند با هر سایز سینه ای بد نیست چند تایی سوتین مدل کوچک کننده در کشوی لباس زیر خود داشته باشید.

اگر مایل هستید بیشتر با انواع مدل و برش سوتین آشنا شوید میتوانید مقاله ” با انواع مدل سوتین آشنا شوید” را مطالعه کنید.

در فروشگاه اینترنتی دلیچی میتوانید انواع مدل سوتین رابا هم مقایسه کنید و سوتین مورد علاقه خود را انتخاب کنید برند های مانند دکسونری و پرجامدا و … را میتوانید در سایت فروشگاه اینترنتی دلیچی جستجو کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا