تصویر دست یک زن و مرد که هدیه ای در دست دارند

بهترین هدیه برای آقایان مشکل پسند

ممکن است برای شما هدیه خریدن و یافتن یک هدیه مناسب برای عزیزی دوست داشتنی از معضلات اجتناب ناپذیر باشد. چیزی که همه ی ما در طول زندگی حداقل یک بار آن را تجربه کرده ایم. در نگاه اول هدیه دادن برای خوشحال کردن دیگران آسانترین کار ممکن است. البته این یک واقعیت غیر قابل انکار است. شاید انتخاب یک هدیه مناسب سخت و گیج کننده باشد، ولی بی شک همه عاشق دریافت هدیه از طرف فرد دیگراند.

در این مقاله از dolichimag قصد داریم تا چند انتخاب خوب برای هدیه دادن آقایان مشکل پسند را به شما معرفی کنیم. یک دوست، برادر، پدر و یا مهم تر ازهمه شریک زندگی تان که می خواهید او را خوشحال کنید. در این صورت انتخاب مناسب و کاربدی بسیاراهمیت دارد. لطفا فکر جوراب خریدن را از سرتان بیرون کنید. جوراب دیگر کلیشه ای است که حتی بامزه هم نیست، این واقعا چیزی نیست که آنها بپسندند.

 شاید ساعت ها و یا حتی روزها ذهن تان مشغول آن باشد که بهترین هدیه برای آقایان چیست. ممکن است در نهایت از اینکه نتوانسته اید چیز مناسبی پیدا کنید کلافه شوید؛ اما جای نگرانی نیست. مجله مد و پوشاک دُلیچی گزینه های مختلفی را از هر دسته به شما ارایه می کند. خودتان را نبازید و سر در گم نشوید؛ روی هرکدام که دست بگذارید بدون شک بهترین است.

تصویر زنی که هدیه ای را دردست دارد

از لباس شروع می کنیم. در نگاه اول ساده به نظر می رسد. حتی ممکن است به چند لباس فروشی هم سر بزنید؛ اما در نهایت خواهید یافت که بدون دانستن سایز و علاقه ی مرد سخت پسندتان راه به جایی نمی توان برد. پس بی گدار به آب نزنید. در این صورت از روی لباس های مرد موردنظرتان سایز آن را بردارید.(می توانید آن را در پشت یقه و یا لبه داخلی و کناری لباس بیابید) خب مشکل اول به همین راحتی کنار رفت. مورد دوم هم تنها با دیدن چند دست لباسی که تا کنون به تن کرده، می توان به سلیقه اش پی برد. تیشرت، پیراهن مردانه و شلوار مردانه و … از گزینه هایی هستند که می توان انتخاب کرد. اگر مردی که قصد دارید تا با هدیه ای مناسب ذوق زده اش کنید کار اداری دارد یا یک تاجر، بازرگان یا مدیر است و از استایل رسمی استفاده میکند پیراهن میتواند انتخاب خوبی باشد. حتی پیراهن های روزمره و نیمه رسمی هم انتخاب خوبی هستند. مرد مورد علاقه شما میتواند در یک مهمانی غیر رسمی یا جمع خودمانی دوستانه آن را به تن کند و از انتخاب شایسته شما لذت ببرد.

شلوار جین یا کتان بخش ثابتی از کمد لباس همه مردان را تشکیل میدهد چه جوان و نوجوان یا میانسال و مسن همه مردان کم و بیش تعدادی شلوار جین و کتان در کمد لباس خود دارند و در مناسبت های مختلف از آن استفاده میکنند.

میتوانید برای اطمینان بیشتر از سایز شلوار دور کمر، قد شلوار یا فاق شلوار را با متر خیاطی اندازه بگیرید. اینطوری خیالتان راحت تر است.

زن و مرد میانسالی یکدیگر را در آغوش گرفته اند

 یکی از مواردی که هر مرد جنتلمنی آن را رعایت می کند خوش بویی است. عطر و ادکلن یکی از هدیه خوب میتواند باشد. عطر و ادکلن در رایحه های مختلفی چون ترش، تلخ، تند، شیرین و ملایم و در قیمت های متفاوت (متناسب با بودجه) موجود است. در این مورد نکته ی قابل توجه مناسبت نوع رایحه گرم و خنک با فصل مورد نظرتان مثلا تابستان و زمستان است. در فصول گرم تابستان معمولا عطر هایی با بوی خنک و در فصول سرد زمستان عطرهای گرم پیشنهاد می شوند. خرافات را کنار بگذارید؛ عطر دوری نخواهد آورد. این شمایید که تعیین کننده پایداری رابطه تان هستید. استفاده از عطر برای آقایان، حکم قدرت دارد چرا که با وجود خوش بویی اعتماد به نفس شان افزایش می یابد. چقدر خوب است که این اعتماد به نفس را شما برای آقایان به ارمغان آورید.

تصویر یک بسته با ربان قرمز

هنوز هم همراه ما و در حال خواندن این مطلب اید؟ بنظر می رسد که شما از مرد موردنظرتان نیز سخت پسندتر هستید! اگر به اطرافتان بیشتر توجه کنید خواهید دید که بعضی از آقایون علاقه ی خاصی به ست کردن دارند. این خود نشان از ذوق بالای این افراد است. خب اینگونه کار شما راحت تر می شود چرا که به موارد پیشنهادی بهترین هدیه برای آقایان، مورد جدید و خاص تری اضافه خواهد شد.

در مورد ست کردن کیف چرم و کفش مردانه و کمربند از یک مارک، برای جلسات اداری مرد موردنظرتان فکر کرده اید؟ ست کردن دکمه سر دست و کراوات برای حضور در مجالس و جشن ها چطور؟ وقتی صحبت از کفش هست تنها کفش رسمی نیست که میتواند یک هدیه مناسب باشد. کفش های روزمره هم میتواند انتخابی خوب باشد. پیدا کردن سایز کفش به مراتب راحت تر از سایز لباس است ضمن اینکه میتوانید مطمئن باشید که تغییری نمیکند. ولی همچنان بایست کفشی بخرید که در تولیدش از قالب استاندارد استفاده شده باشد.

اگر مرد مورد علاقه شما اهل ورزش است انتخاب های بیشتری دارید ست ورزشی، تیشرت ورزشی، تاپ و شلوارک نیز یک انتخاب جذاب است. از اینها مهم تر کفش ورزشی است. کفش ورزشی نه تنها یک هدیه جذاب برای مردان اهل ورزش و فعالیت بدنی است بلکه سایر مردانی که کمتر زمانی برای ورزش اختصاص میدهند نیز از کفش ورزشی برای استفاده روزمره بهره میبرند. انتخاب سایز برای یک کفش ورزشی به مراتب راحت تر از یک کفش رسمی یا روزمره است.

مردی زنی را بغل گرفته

شیک پوشی یک اصل اجتناب ناپذیر است. هرکس در نگاه اول از روی آن، فرد را خواهد سنجید. سعی کنید بهترین هدیه برای آقایان را انتخاب کنید.

اگر از اندازه و سایز مطمئن نیستید میتوانید ازیک فروشگاه اینرنتی خرید کنید. اینطوری مطمئن خوهید بود که به راحتی میتوانید سایز اشتباه را به راحتی تعویض کنید بی آنکه نیاز باشد دوباره یک مسیر طولانی را طی کنید و نگران این باشید که آیا فروشگاه مورد نظر حاضر به تعویش کالا هست یا خیر.

خب بنا را بر این فرض می گذاریم که کادوی موردنظرتان را پیدا کردید. حال گام بعدی را بردارید. لابد سریعا آن را در کاغذ می پیچید و به صاحبش تحویل می دهید! ایده ای به خرج دهید تا آن را برای همیشه در ذهن مرد مشکل پسندتان ثبت کنید. ایده ای که برای خودتان باشد. نگاهی به مثال های زیر بیندازید بلکه ایده ای نو خلق کنید.

یک جعبه خالی به او هدیه دهید. کمی حالگیری اشکالی ندارد. از او بخواهید تا هدیه اش را پیدا کند! با ایجاد صدا به نزدیک شدن او به هدف کمک کنید. همه بازی و سرگرمی را دوست دارند بگذارید کودک درونتان رها شود. کودکان راحت تر به هم اعتماد میکنند.

از فضایی دراماتیک و جعبه هایی تو در توی بسیار استفاده کنید. بنابراین ذوق او را برای دستیابی به کادویش می بینید.

می توانید از ترفند همیشگی جوراب استفاده کنید! یک جوراب هدیه دهید و در نهایت وقتی مطمئن شدید که دیگر نا امید شده هدیه اصلی را بدهید.

خوشحال می شویم اگر شما نیز ایده هایتان را با ما به اشتراک بگذارید و ما را در شادی تان مشترک کنید.

امکان دارد شمایی که در حال خواندن این مقاله هستید خودتان یک مرد باشید. بسیار خب، این بار خودتان را هدف قرار دهید. درست شنیدید. هیچ کس در این دنیا با ارزش تر از خود شما نیست. این بار خودتان به خودتان احترام بگذارید و بهترین هدیه مردانه را به خود هدیه دهید. آن را در بهترین زمان ممکن به خودتان بدهید. روح شما این احترام را حس خواهد کرد! هیچ کس شما را دیوانه نمی خواند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا